torsdag 6. desember 2012

Når slutter man å få kviser?

Det er ganske tungt for folk å ha kviser. Spesielt med tanke på alderen.

For det er fra 12-22 at de aller fleste mennesker opplever problemer med uren hud på jevn basis. Og det er akkurat i denne alderen at de aller fleste er usikker på seg selv.

Så svaret på spørsmålet i tittelen, nemlig "Når slutter man å få kviser?" er 22. Når man fyller 22 år har flere undersøkelser vist at man blir kvisefri.

Men det er selvfølgelig store avvik både den ene og andre veien. Personlig sluttet jeg å få uren hud da jeg var 19 år, men mye var nok fordi jeg gikk til innkjøp av diverse produkter som hjalp meg gjennom de verste periodene.

Begynte etter hvert å dra til hudpleier, noe som gjorde at jeg fikk renset opp ansiktet mitt 100 %. Kjøpte også inn kremer som jeg brukte både morgen og kveld (kan høres stress ut, men det er faktisk ikke så ille som man skulle tro...) og fant ut at dette hadde en umiddelbar og god effekt.

Beste skrubb

Den beste skrubben jeg noensinne vil kunne anbefale er denne: 7 day scrub (bare sjekk link så kommer du til norsk nettbutikk hvor jeg alltid har kjøpt den). Utrolig god å ha på i tillegg til at den fjerner kviser etter rundt 2-3 dager...bruk den i de verste periodene - ikke sløs den bort når du allerede har skaffet deg en ganske god hud.

0 kommentarer :

Legg inn en kommentar