tirsdag 16. februar 2010

Fungerer Jojoba-olje mot kviser?

Dette er sannsynligvis den mest allsidige oljen som det kan bidra til å fukte tørr hud, men også redusere oljeproduksjonen i fet hud gjør den egnet for alle typer hud. Ikke bare vil jojoba-oljen gi huden din en ny glans og skjønnhet - den vil også være en støttespiller mot kviser da den reproduserer fuktigheten i huden.


Det kommer fra frø av Jojoba planten dyrkes på steder som Mexico og California, og er faktisk klassifisert som en av de beste plantene til å drive uthenting av skjønnhetsmaterialer fra. Den vil gi deg både skjønnhet, og en veldig veldig pen og frisk hud. Om du er i tvil på hvilken olje du skal kjøpe til huden din, så er jojoba-oljen et svært godt tips!


Fordi det er kjemisk lik din egen hud, er det akseptert som dine egne, og kan fukte dypt ned og vedlikeholde sunn hud. Det har evnen til å myke og jevne huden din til å hjelpe fade rynker og linjer.En annen av sine gode egenskaper er hvordan det kan ha monopol på fuktigheten naturlig samtidig tillater huden å puste riktig og eliminere giftstoffer riktig slik at huden din ikke tørker inn. Bruk jojoba-oljen til huden en fire-fem ganger daglig, så vil du raskt kjenne forskjell i ansikt, lår og på legger.

Jojoba-produkt som fungerer mot kviser

Det er faktisk et jojoba-olje-produkt jeg vet fungerer mot kviser. Hvordan vet jeg det? Fordi jeg har sett resultatene selv.

Må innrømme at jeg er en fyr som er (svært) skeptisk til alt som blir produsert av kosmetikkprodusentene, og bedre blir det ikke når jeg har blitt prakket på alt mulig dritt av hudpleiere opp gjennom årene. Men uansett; dette er et produkt jeg virkelig kan anbefale:

Loofah Body Scrub med Jojobaolje (sjekk link).

Har brukt dette produktet i vel to år og må innrømme at det fungerer godt mot kviser både på ryggen og i ansiktet. Aldri før har jeg opplevd et produkt som gir så gode resultater på kroppen min faktisk. Det er en ganske skremmende opplevelse å bruke skrubben første gang du gjør det i og med at man virkelig kjenner at jojoba-kornene peeler seg inn i huden og setter en støkk på de områdene som er betent av akne.

Nå skal det sies at det er en liten investering som må gjøres da (ser at produktet ligger til 399,- NOK akkurat nå), men jeg vil faktisk si at det er verdt hver eneste krone dersom du har lyst til å bli kvitt kvisene dine.

0 kommentarer :

Legg inn en kommentar